Asiakaspalvelumme toimii nyt myös chatissa

Raahen Kuitu on paikallinen valokuitutoimija. Meille on tärkeää, että asiakaspalvelumme on digitaalisenakin helposti saatavilla olevaa, avuliasta ja nopeaa.

Siksi avaammekin asiakkaidemme käyttöön chatin. Chat palvelee nettisivuillamme www.raahenkuitu.fi. Tänä päivänä yhä useamman asiakkaan asiointitottumuksiin kuuluvat reaaliaikaiset chat- ja somekeskustelut. Erityisesti poikkeuskevään aikana on tärkeää, että asiakaspalvelu ja myyjät ovat tavoitettavissa myös digitaalisissa kanavissa.

Asiakaspalvelumme onkin nyt saatavissa myös live-chatin kautta arkisin klo 9-16. Nettisivujen oikeassa alanurkassa on vaaleansininen puhekuplaa kuvaava ikoni, jota painamalla pääset liittymään reaaliaikaiseen, kahdenkeskiseen keskusteluun.

Chatissa voit kysyä valokuituliittymän hankintaan liittyvistä asioista, kuten nopeuden valinnasta, osamaksumahdollisuudesta tai vaikkapa pyytää tarjousta taloyhtiöllenne. Asiakaspalvelu vastaa myös laskutukseen liittyvissä asioissa.

Chat-asiakaspalvelun ulkopuolisina aikoina chatiin jätetyt viestit ohjautuvat asiakaspalvelun sähköpostiin. Live-chatin päättymisen tunnistaa siitä, että vaaleansinisessä chat-napissa näkyy puhekuplan tilalla kysymysmerkki.

Chatin lisäksi asiakaspalvelulle osoitettuja kysymyksiä voi esittää myös Raahen Kuidun Facebook-sivun Messenger-viestipalvelun kautta, joka palvelee arkisin klo 9-16. Asiakaspalvelumme toimii myös puhelimitse.

Valokuidun hankintaan liittyvissä asioissa voit lähestyä myös sähköpostilla myyjiämme. Vaikka kotikäynnit ovat koronan vuoksi tauolla, myyjämme päivystävät Kuituklinikoiden merkeissä Raahen Kuidun Facebook-sivuilla joka toinen tiistai-ilta. Klinikassa voit esittää myyjälle kysymyksiä liittyen valokuidun hankintaan. Kuituklinikat palvelevat tiistaisin klo 18-19.30 12.5., 26.5. sekä 9.6.

Kootut yhteystiedot asiakaspalveluumme löydät www.raahenkuitu.fi/yhteystiedot

    close-link